مقالات بانکداری الکترونیک|پایان نامه بانکداری الکترونیک

پایان نامه و مقالات بانکداری الکترونیک

بانکداری الکترونیک یکی از موضوعات مناسب برای پایان نامه و مقاله رشته کامپیوتر و فناوری اطلاعات می باشد.در زیر لیستی از جدیدترین پایان نامه و مقالات بانکداری الکترونیک  ارائه شده است:

ارائه الگویی جهت بهبود خدمات بانکداری الکترونیک در ایران از طریق بهبود منابع
ارائه یک چارچوب جهت انتخاب خدمات مبتنی بر تکنولوژی محاسبات ابری در بانکداری الکترونیک
بانکداری الکترونیک و تاثیر آن بر عوامل موثر بر رضایت مشتریان
بررسی تأثیر بانکداری الکترونیک بر عملکرد بانک ملت
دستاوردهای بانکداری الکترونیک
چشم انداز بانکداری الکترونیک
نقش بانکداری الکترونیک در کاهش هزینه های خدمات بانکی
شاخص های توسعه بانکداری الکترونیک
معکوس نمودن بار اثبات دعوی در بانکداری الکترونیک
شاخص های پذیرش و توسعه بانکداری الکترونیک در ایران ( بانگاهی به تجارب سایر کشورها)
پیش بینی رشد بانکداری الکترونیک در ایران با استفاده از شبکه عصبی مصنوعی
بررسی عوامل اصلی پذیرش بانکداری الکترونیک مقایسه ایران و هند
واکاوی موانع پذیرش فناوری های نوین بانکداری الکترونیک (کشاورز – کارت) در بین کشاورزان استان کرمانشاه(مطالعه کیفی)

مقالات بانکداری الکترونیک بخش دوم:

جایگاه شبکه ماهواره ای در زیر ساخت مخابراتی بانکداری الکترونیک
بررسی جایگاه CRM در صنعت بانکداری الکترونیک
شناسایی عوامل کلیدی موثر بر کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک
نقش استراتژیهای منابع انسانی در توسعه تجارت الکترونیک و کسب مزایای رقابتی (مطالعه موردی :بررسی و مقایسه دوبانک بخش خصوصی و دولتی)
رویکردی نوین به بررسی عوامل موثر بر پذیرش بانکداری الکترونیک در ایران با تاکید بر نقش تبلیغات شفاهی مثبت
اولویت بندی کانالهای بانکداری الکترونیک با استفاده از درجه رابطه خاکستری از دیدگاه مشتریان بانکها در شهر کاشان
مدیریت ریسک عملیاتی در بانکداری الکترونیک (تعاریف، مفاهیم و ارائه مدلی کاربردی برای ارزیابی)
عوامل موثر بر وفاداری مشتری در بانکداری الکترونیک
بررسی زمینه ها، چالش ها، تنگناها و فرصتهای توسعه الکترونیک در بانکداری اسلامی
گسترش نوآوری های حوزه بانکداری و پرداخت های همراه
بررسی تاثیر کیفیت خدمات بانکداری اسلامی بر عملکرد بانک توسط مدل
عوامل کلیدی موفقیت در کانالهای بانکداری الکترونیک ایران

مقالات بانکداری الکترونیک بخش سوم:

نگرشی بر عوامل گسترش دهنده استفاده از بانکداری اینترنتی در اقتصاد ایران
مدیریت ریسکهای ناشی از تحولات و کاربردهای تجارت الکترونیک در بانکداری با تأکید بر ریسک عملیاتی (مطالعه موردی: بانک پاسارگاد)
بررسی عوامل موثر بر پذیرش و عدم پذیرش مشتریان بانکداری همراه (mobile)
ارائه الگویی جهت بهبود خدمات بانکداری الکترونیک در ایران از طریق بهبود منابع
ارائه الگویی جهت انتخاب خدمات مبتنی بر تکنولوژی محاسبات ابری در بانکداری الکترونیک
بانکداری الکترونیک و تاثیر آن بر عوامل موثر بر رضایت مشتریان
بررسی تأثیر بانکداری الکترونیک بر عملکرد بانک ملت
ارائه الگویی جهت بهبود خدمات بانکداری الکترونیک در ایران از طریق بهبود منابع
ارائه یک چارچوب جهت انتخاب خدمات مبتنی بر تکنولوژی محاسبات ابری در بانکداری الکترونیک
بانکداری الکترونیک و تاثیر آن بر عوامل موثر بر رضایت مشتریان
اهمیت فناوری اطلاعات- Core banking در بانکها و گامهای پیاده سازی آن -(مطالعه موردی: بانک قوامین)
ارائه یک چارچوب جهت انتخاب خدمات مبتنی بر تکنولوژی محاسبات ابری در بانکداری الکترونیک

مقالات بانکداری الکترونیک بخش چهارم:

بانکداری الکترونیک و تاثیر آن بر عوامل موثر بر رضایت مشتریان
دستاوردهای بانکداری الکترونیک
چشم انداز بانکداری الکترونیک
شاخص های توسعه بانکداری الکترونیک
معکوس نمودن بار اثبات دعوی در بانکداری الکترونیک
پیش بینی رشد بانکداری الکترونیک در ایران با استفاده از شبکه عصبی مصنوعی
بررسی عوامل اصلی پذیرش بانکداری الکترونیک مقایسه ایران و هند
واکاوی موانع پذیرش فناوری های نوین بانکداری الکترونیک (کشاورز – کارت) در بین کشاورزان استان کرمانشاه(مطالعه کیفی)
جایگاه شبکه ماهواره ای در زیر ساخت مخابراتی بانکداری الکترونیک
کاربرد مدل های تصادفی در برقراری امنیت اطلاعات بانکداری الکترونیک
کدهای ضد جعل و افزایش امنیت در بانکداری الکترونیکی
تکنیک های تحمل پذیری خطا دررایانش ابری بانکداری الکترونیک
امنیت رمزهای چهاررقمی کارتهای بانکی
مدیریت ریسک در بانکداری الکترونیک
عوامل موثر بر پذیرش بانکداری الکترونیک از سوی مشتریان (مورد مطالعه بانک سامان)
بررسی تاثیر اطلاعات در غلبه بر مقاومت مصرف کنندگان به پذیرش موبایل بانک ملی ایران

مقالات بانکداری الکترونیک بخش پنجم:

شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر ایجاد وفاداری مشتری به بانکداری الکترونیک (مطالعه موردی: بانک شهر)
لزوم استفاده از سیستم ضد پولشویی در بانکداری الکترونیکی
تاثیر مشخصات فردی مشتریان بر قصد استفاده آنها از خدمات بانکداری موبایل (مطالعه موردی :شعب بانک صادرات شهرستان مشهد)
بررسی الگوهای مبتنی بر معماری سرویس گرا در سیستم های بانکداری متمرکز
تحلیل رابطه بین اجرای کامل سوئیچینگ و وفاداری مشتریان مطالعه موردی سیستم بانک شهر لاهیجان
بررسی سیسنم هوشمند تشخیص وب سایت فیشینگ در بانکداری الکترونیکی به روش منطق فازی
مدلی بهینه برای اعتبار سنجی مشتریان بانک بر اساس الگوریتم یادگیری بیز
نقش عاملهای انسانی در امنیت بانکداری الکترونیک
ارائه مدلی جهت کنترل و سازماندهی امور نوبت دهی ، در بانک های کشور
به کارگیری الگوریتم کلونی زنبور عسل مصنوعی در بهینه سازی درختان تصمیم گیری جهت اعتبار سنجی مشتریان بانک ها
معرفی و بررسی روشهای داده کاوی برای شناسایی پولشویی در بانکداری الکترونیک
بررسی امنیتی سیستم های پرداخت الکترونیکی آنلاین
ایمن سازی جریان داده های بانکی بوسیله مرکز عملیات امنیت
ارائه یک چارچوب بهینه به منظور افزایش دقت رتبه بندی ریسک اعتباری مشتریان بانکی با استفاده از wrapper و stacking
امنیت سیستم بانکداری در پایگاه داده ابری

 

 

دانلود در سایت پیپرگرام (papergram.ir )

https://papergram.ir/%d9%84%db%8c%d8%b3%d8%aa-%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa

Share this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *