مقالات تجارت الکترونیک|پایان نامه تجارت الکترونیک

پایان نامه و مقالات تجارت الکترونیک

تجارت الکترونیک یکی از موضوعات مناسب برای پایان نامه و مقاله رشته کامپیوتر و فناوری اطلاعات می باشد.تجارت الکترونیکی ( Electronic commerce) انجام تمام فعالیت‌های تجاری اعم از فرایند خرید، فروش یا تبادل محصولات، خدمات و اطلاعات از طریق شبکه‌های کامپیوتری و اینترنت تحت عنوان تجارت الکترونیکی شناخته می‌شود.در زیر لیستی از  پایان نامه و مقالات تجارت الکترونیک ارائه شده است:

تاثیر عناصر آمیخته بازاریابی (4P) بر تصمیم خرید مشتریان الکترونیک
ارائه روشی نوین در مدل نرم افزاری پخش مویگری
اولویت بندی عوامل سیستم مدیریت دانش مشتری در حوزه کسب و کار الکترونیک (مورد مطالعه: بیمه ایران)
چالش ها و راهکارهای حقوق تجارت الکترونیک در ایران با نگاهی به کشور های توسعه یافته
ارتباط میان اعتماد مشتری به وب سایت و رضایت مشتری از تجارت الکترونیک (مطالعه موردی: شرکت رانیران ساوه)
تاثیر جرایم رایانه ای بر تجارت الکترونیک
جرم شناسی رایانه ای در بستر تجارت الکترونیک و ارائه مدل پیشنهادی مقابله با جرایم رایانه ای

مقالات تجارت الکترونیک:

تحلیل و بررسی مزایا شبکه های اجتماعی در بهبود تجارت الکترونیک
بررسی چالش های اقدامات قانونی ایران در مقابله با جرایم الکترونیکی
ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ پارامترهای اعتماد مشتریان به تجارت الکترونیکی
امنیت در تجارت الکترونیک
بررسی عوامل تاثیرگذار بر موفقیت تجارت الکترونیک
بررسی طراحی کاتالوگ الکترونیکی برای شرکتهای تجارت الکترونیک با رویکرد مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری تجارت الکترونیک
مدل مرحله ای استقرار سیستم الکترونیک در شرکت های تجاری با تاکید بر چالش ها و افت و خیزها
بررسی تاثیر ICT و تجارت الکترونیکی بر صادرات در کشورهای منتخب جهان
عوامل کلیدی موفقیت در کانالهای بانکداری الکترونیک ایران
بانکداری سیار به عنوان یک خدمت نوین در نظام بانکداری کشور: مروری بر عوامل موفقیت
پیشنهاد و پیاده سازی یک سیستم مناقصه گذاری الکترونیکی مبتنی بر وب معنایی استاندارد EBXML
بررسی زیرساخت فنی تجارت الکترونیک در ایران و تعیین چالش ها و راهکارها
ارائه الگویی جهت بهبود خدمات بانکداری الکترونیک در ایران از طریق بهبود منابع

 

ادامه مقالات تجارت الکترونیک:

معرفی استراتژی و چارچوب شناسی بازیابی الکترونیک و بررسی مزایا و تاثیرات آن بر تجارت و اقتصاد بین المللی
طراحی ‌ساختار‌ توسعۀ ‌تجارت‌ الکترونیک ‌بر ‌اساس ‌متدولوژی‌ طراحی‌ آکسیوماتیک‌ ‌(مبتنی‌ بر ‌بدیهیات) و‌نظریۀ‌ مفهوم-دانش
بررسی مسایل و مشکلات بکارگیری تجارت الکترونیک
بررسی تجارت الکترونیک و اهمیت آن
تاثیر ابعاد کیفیت خدمات الکترونیک بر رضایت مشتریان در B2C (مورد کاوی: بیمه اینترنتی ایران و البرز)
انتحاب مناسب ترین مدل تجارت الکترونیک با استفاده از رویکرد فرایند تحلیل شبکه ای فازی به منظور افزایش بهره وری در شرکت های تعاونی استان گیلان
بررسی عوامل موثر بر پیاده سازی تجارت الکترونیک در بازارهای صنعتی
بررسی اصول و قواعد طراحی تجارت اجتماعی در وب سایت های شبکه های اجتماعی
بررسی رابطه تجارت الکترونیک(مدل شرکت به مشتری) و اعتماد مشتریان در صنایع شوینده
بررسی عوامل موثر بر پذیرش تجارت الکترونیک از دیدگاه اعضای شرکت های خمات مشاوره ای فنی مهندسی کشاورزی شهرستان اهواز
بررسی رابطه بازارگرایی و فناوری اطلاعات با پذیرش تجارت الکترونیک و عملکرد شرکت

سایر مقالات تجارت الکترونیک:

ملاحظات محاسباتی در امنیت سیستم های تجارت الکترونیک
نقش نگرش مصرف کننده در استفاده از تجارت الکترونیک (e-marketing)
موفقیت تجارت الکترونیک در شرکت های ایرانی (نمونه موردی: شهرک های صنعتی نجف آباد اصفهان)
پیامدهای زیست محیطی تحارت الکترونیک C2B : زبانه های رایانه ای
بررسی نقش اموزشی الکترونیکی در ایجاد اشتغال پایدار مطالعه موردی دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد شهرستان ایلام
مروری بر معماری و کاربردهای وب کاوی در تجارت الکترونیک
کسب و کار الکترونیکی و تاثیر اینترنت بر محیط رقابتی
نقش ابعاد هوشمندی رقابتی در کسب مزیت رقابتی در بستر پویای تجارت الکترونیک
ارائه یک مدل افزایش اعتماد و شهرت حساس به زمینه در سیستم های تجارت الکترونیک
بررسی اعتماد و ریسک در تجارت الکترونیک و تهدیدهای موجود در آن
بررسی میزان رضایت مشتریان از خدمات اینترنتی کارگزاری خبرگان سهام
بررسی تاثیر تجارت الکترونیک میان بنگاه ها (B2B) بر تحول به موقع کالا (مورد مطالعه صنعت تجهیزات پزشکی ایران)
نقش شبکه های اجتماعی برتوسعه تجارت الکترونیکی

مقالات تجارت الکترونیک بخش پایانی :

بررسی تاثیر مدیریت دانش بر تجارت الکترونیک
تاثیر تبلیغات بر جذب مشتریان خدمات بانکداری الکترونیک( مطالعه مورد: بانک تجارت استان گیلان )
تأثیر اعتماد دریافتی بر تجارت الکترونیک: خرید آنلاین برای خدمات و تولیدات جهانگردی در ایران
رمزنگاری در تجارت الکترونیک
سیستم های اطلاعاتی در مدیریت یکپارچه ی زنجیره تأمین (SCM)
یک شیوه هوشمند تجاری برای ارزیابی احتمالات بررسی محصولات توسط مشتریان در کسب و کار اینترنتی
مدیریت کیفی فناوری اطلاعات قضایی تجارت الکترونیک در عصر تکنولوژی و سرمایه گذاری اقتصادی
امضای الکترونیک گامی مدرن برای جهانی شدن تجارت در عصر ارتباطات (بررسی موانع تجاری و قانونی)
بررسی موانع پرداخت الکترونیکی درآمدهای سازمان بنادر ودریانوردی و ارائه راهکارها(مطالعه موردی اداره کل بنادر ودریانوردی استان سیستان وبلوچستان)
ارائه راهکارهایی کاربردی جهت افزایش امنیت در تجارت الکترونیک
بررسی قوانین حقوقی حاکم بر تجارت الکترونیکی و فضای سایبری ایران
تجارت الکترونیک، وضعیت موجود و راه های بهبود آن در ایران
جهان امروز و تجارت الکترونیک
طراحی و پیاده سازی چک الکترونیکی
تجارت الکترونیکی سیار

 

دانلود در سایت پیپرگرام (papergram.ir )

https://papergram.ir/%d9%84%db%8c%d8%b3%d8%aa-%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa

Share this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *