مقالات مدیریت ارتباط با مشتری|پایان نامه مدیریت ارتباط با مشتری

پایان نامه و مقالات مدیریت ارتباط با مشتری

مدیریت ارتباط با مشتری یکی از موضوعات مناسب برای پایان نامه و مقاله رشته کامپیوتر و فناوری اطلاعات می باشد.در زیر لیستی از پایان نامه و مقالات مدیریت ارتباط با مشتری ارائه شده است:

نقش پردازش ابری درمدیریت ارتباط با مشتری
مدیریت ارتباط با مشتری در نظام بانکی توسط تکنیک های داده کاوی
نقش سیستمهای اطلاعات جغرافیایی (GIS) وانبارداده (DATAMINING) در مدیریت ارتباط با مشتریان بانکی (BCRM)
بخش بندی هدفمند مشتریان خودروهای سواری با استفاده از داده کاوی (موردکاوی شرکت ایران خودرو)
کاربرد داده کاوی در مدیریت ارتباط با مشتری
بررسی طراحی کاتالوگ الکترونیکی برای شرکتهای تجارت الکترونیک با رویکرد مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری
بررسی نقش e-CRM بر کسب مزیت رقابتی در نظام بانکی (مورد مطالعه: بانک سپه استان چهارمحال و بختیاری )
بررسی تاثیر بازاریابی محتوا بر استراتژی مدیریت ارتباط با مشتری برای بهبود سطح رضایت مشتریان در کسب و کار الکترونیکی در شبکه اجتماعی و وب سایت ها
بررسی تأثیر مدیریت دانش مشتری و بازاریابی الکترونیکی در توسعه سازمانها

تحلیل تاثیر برنامه ریزی منابع سازمانی بر مدیریت ارتباط با مشتری
ارزیابی عوامل موثر بر عملکرد مدیریت ارتباط با مشتری و ارائه یک الگوی مناسب اندازه گیری
بررسی رابطه مورد انتظار مشتری با عملکرد مدیریت ارتباط با مشتری به روش چارچوب گارتنز (CRM-ECRM)
عوامل موثر در پیاده سازی و طراحی اجزاء مدل ارتباط با مشتری در سازمان ها
افزایش نرخ موفقیت در اجرای سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری با استفاده از منطق فازی
مقایسه تطبیقی مدلهای مدیریت دانش مشتری با مهندسی مجدد ارتباط با مشتری

سایر مقالات مدیریت ارتباط با مشتری:

مدیریت ارتباط با مشتری در سازمانها یا CRM
International Conference on Management – سیستم مدیریت ارتباط با مشتری
رتبه بندی عوامل موثر بر رضایت مشتریان در سیستم مدیریت ارتباط با مشتری
بررسی رابطه بین کیفیت خدمات الکترونیکی ،رضایت مشتری و نیات رفتاری با رویکرد شاخص عملکرد مدیریت ارتباط با مشتری مطالعه (موردی بانک سپه با داده کاوی)
بررسی نقش مبلغ تخفیف و تعذاد کالاهای خریداری شده در ارزیابی وفاداری مشتریان مطالعه موردی : RFM از طریق توسعه مدل
بررسی مزایا, معایب و نحوه کاربرد RFM در ارزیابی وفاداری مشتری
بررسی طراحی کاتالوگ الکترونیکی برای شرکتهای تجارت الکترونیک با رویکرد مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری
بررسی نقش e-CRM بر کسب مزیت رقابتی در نظام بانکی (مورد مطالعه: بانک سپه استان چهار محال بختیاری)
بررسی برقراری فرایند مدیریت ارتباط با مشتری CRM در بانکداری
شناسایی و رتبه بندی عوامل مؤثر بر ایجاد وفاداری مشتری به بانکداری الکترونیک( مطالعه موردی: بانک شهر)
بررسی تاثیر بازاریابی محتوا بر استراتژی مدیریت ارتباط با مشتری برای بهبود رصایت مشتریان در کسب و کار الکترونیکی در شبکه
مهندسی نیازمندی جنبه گرا در بازطراحی نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری شرکت مخابرات
تعیین شاخص های هوش تجاری در سیستم مدیریت ارتباط با مشتری

نقش مدیریت ارتباط با مشتری در دستیابی به مزیت رقابتی
مدیریت دانش در ارتباط با مشتری
استفاده از فناوری اطلاعات به عنوان یک عامل استراتژیک در فرآیند مدیریت ارتباط با مشتری
بررسی مدیریت ارتباط با مشتری (1 CRM) و معرفی مدلی برای پیادهسازی آن
بررسی و مروری بر سیستم مدیریت ارتباط با مشتری در موسسات مالی و بانکی کشور

دانلود در سایت پیپرگرام (papergram.ir )

https://papergram.ir/%d9%84%db%8c%d8%b3%d8%aa-%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa

Share this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *